...::: Japan Club :::...

Najlepsze Forum O Japonii ! Najlepsze tematy , najlepsi użytkownicy :) Odkryj na nowo Kraj Kwitniącej Wiśni razem z Japan Club ! Zapraszam !!!
 
IndeksFAQSzukajRejestracjaUżytkownicyGrupyZaloguj

Share | 
 

 Anime

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2, 3  Next
AutorWiadomość
Kamiru
Moderator
Moderator


Liczba postów : 56
Age : 25
Localisation : Tokyo
Registration date : 03/05/2007

PisanieTemat: Anime   Pią Maj 04, 2007 10:17 am

Pewnie wiekszosc z Was jak nie calosc ;P bardzo lubi japonskie anime.
Moje ulubione to Slayers, Magicano.
A Wasze ?

_________________
このぺんおかいませんか。やすいですよ
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Yvetta
Stały Bywalec
Stały Bywalec


Liczba postów : 56
Localisation : K-ce/Chicago
Registration date : 03/05/2007

PisanieTemat: Re: Anime   Pią Maj 04, 2007 10:43 am

kocham anime xD szczegolnie yaoi i shonen ai ^^ Loveless... pirat
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://j-rock-music.mylog.pl
Kari-chan=^^=
Nowicjusz
Nowicjusz


Liczba postów : 131
Age : 24
Localisation : Asahigawa xD
Registration date : 03/05/2007

PisanieTemat: Re: Anime   Pią Maj 04, 2007 11:01 am

Moim ulubiopnym jest Yaoi Yami no Matsuei i Loveless i Grawitation Twisted Evil Razz
I moze jeszcze Fulmetal Alchemist, Kamikaze Kaito Jeanne
Acha Yvetta-san radze zobaczyć Sukishio Twisted Evil
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://www.aikouka-zaiaku.blog.onet.pl
Yvetta
Stały Bywalec
Stały Bywalec


Liczba postów : 56
Localisation : K-ce/Chicago
Registration date : 03/05/2007

PisanieTemat: Re: Anime   Pią Maj 04, 2007 11:09 am

ayyyy Kari-san, widziałam ^^ kuso, i jest naprawde swietne...
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://j-rock-music.mylog.pl
Kari-chan=^^=
Nowicjusz
Nowicjusz


Liczba postów : 131
Age : 24
Localisation : Asahigawa xD
Registration date : 03/05/2007

PisanieTemat: Re: Anime   Pią Maj 04, 2007 11:51 am

Cieszę się Razz moja ..byłą przyjaciółka mi pokazała Sad ale no cóż....żyć trzeba dalej Very Happy Razz
A kogo lubisz najbardziej bo ja Ran'a i Sorę I love you
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://www.aikouka-zaiaku.blog.onet.pl
Nuria
Stały Bywalec
Stały Bywalec


Liczba postów : 73
Age : 24
Localisation : Nagasaki
Registration date : 04/05/2007

PisanieTemat: Re: Anime   Wto Maj 15, 2007 1:12 pm

HAAAAAA, RAN JEST SUPEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!! Uwielbiam go! A Sora robi fajne miny chwilami... w ogóle mają porypane pomysły, najlepsze było, jak musieli dostarczać prezenty i przebrali się za cherubiny.... Boże, mało się nie popłakałam ze śmiechu jak sypali płatki róż z drzewa (oczywiście pomysł Sory Smile)
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://arha-jinsei.blog.onet.pl
ChibiAki
Moderator
Moderator


Liczba postów : 79
Age : 32
Localisation : Neverland
Registration date : 12/05/2007

PisanieTemat: Re: Anime   Pon Cze 04, 2007 9:21 pm

Może nie wszystkie moje ulubione ale na pewno warte obejrzenia:
Bleach, Naruto (jedynie "Shippuuden" coś sobą przedstawia), Claymore, Full Metal Panic (świetny humor zwłaszcza w serii Fumofu), Wolfsrain (No.1), Kenichi (mało jest dobrych anime o sztukach walk,a to sie wybija ponad), Darker Than Black, Kekkaishi (całkiem udana komedia). Ze sportowych tytułów polecam "Suzuka", Air Gear i od niedawna nadawane "Over Drive". Te i TONA innych które zawierają coś więcej niż Magical Girls z IQ mniejszym niż IQ cegły (nie obrażając cegły oczywiście).
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sandris
Początkujący
Początkujący


Liczba postów : 8
Age : 27
Localisation : Mława
Registration date : 27/06/2007

PisanieTemat: Re: Anime   Sro Cze 27, 2007 10:21 am

Oczywiście Fulmetal Alchemist Very Happy świetne anime niosące jakieś przesłanie, kolejnym jest Naruto ( ale jak ChibiAki tylko "Shippuuden", wcześniejsze odcinki kojarzą mi się z tasiemcem brazylijskim Razz ) Hellsing oraz Neaon Genesis Evangelion Cool
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Kanarek
Moderator
Moderator


Liczba postów : 68
Age : 26
Localisation : Okinawa
Registration date : 04/05/2007

PisanieTemat: Re: Anime   Czw Cze 28, 2007 3:09 pm

Chciałbym się wypowiedzieć na temat Naruto. Shippuuden jest dla mnie trochę gorszą serią. Co prawda jest on zgodny z mangą, jednak nie ma w nim już tej atmosfery, tej podstawy co w pierwszej serii. Oczywiście mówiąc pierwsza seria mam na mysli odcinki od 1 od 136, bo dalsze to fillery, których naprawdę nie warto oglądać.

_________________
Nazywam się Hatake Kakashi, nie zdradzę wam co lubię, a czego nie. Co do moich marzeń...W każdym razie... Mam kilka hobby.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
ChibiAki
Moderator
Moderator


Liczba postów : 79
Age : 32
Localisation : Neverland
Registration date : 12/05/2007

PisanieTemat: Re: Anime   Pią Cze 29, 2007 2:34 am

Poniekąd początek był całkiem całkiem, ale walki trwające 8 ep lol! to już przesada, poza tym cała fabuła ciągneła sie jak ślimak aż nagle sruu mija ponad 2 lata i mamy Shippuuden xD Teraz jest troche lepiej bo cały czas coś sie dzieje Very Happy Niestety pozostały odcinki które nazywam pogawędkami czyli 25min paplania o byle czym, a sama akcja ogranicza sie do stania nad zwłokami typa jakiegoś brzydkiego. Jednak wole Bleach, tam przynajmniej cuś sie dzieje konkretnego Smile Chyba mam już dość Naruto i jego ograniczonej zdolnosci do rozwijania sie ;/ No gdziesz przez cały czas umiec tylko jedna technike xD No ok ok potem nauczyl sie Rasengan ale dalej znowu zastój xD

PS. Naruto 1 sezon ma chamską kreske, wogóle brzydko narysowany... ale w Shippuuden'ie sie postarali Very Happy Sakura niestety dalej płaska (ale ładna) xD
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
shugotenshi
Początkujący
Początkujący


Liczba postów : 2
Age : 22
Localisation : Władyek
Registration date : 18/07/2007

PisanieTemat: Re: Anime   Sro Lip 18, 2007 1:43 pm

Sandris napisał:
Oczywiście Fulmetal Alchemist Very Happy świetne anime niosące jakieś przesłanie, kolejnym jest Naruto ( ale jak ChibiAki tylko "Shippuuden", wcześniejsze odcinki kojarzą mi się z tasiemcem brazylijskim Razz ) Hellsing oraz Neaon Genesis Evangelion Cool


Zgadzm sie w zupełności także lubię te anime ale do dał bym jeszcze Tsubasa Chronicle:) Wink
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sehaenne
Początkujący
Początkujący


Liczba postów : 28
Age : 26
Localisation : Puławy
Registration date : 10/09/2007

PisanieTemat: Re: Anime   Czw Paź 11, 2007 8:03 pm

Hehe nom widzę, że prawie wszyscy mają podobny gust lol! Nom ja też podobnie : Gravitation, Claymore, Chrono Crusade, Trinity Blood, Hellsing, i dla odmiany cos wesołego: School Rumble, Ouran High School Host Club, czy nawet Fruits Basket Rolling Eyes omg! W sumie to wszystkie anime, które oglądałam miały w sobie cos fajnego Very Happy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Ptaah
Początkujący
Początkujący


Liczba postów : 10
Localisation : Wałbrzych / Omiya wannabe
Registration date : 11/09/2007

PisanieTemat: Re: Anime   Czw Paź 25, 2007 4:40 pm

moja kolej Smile

podaje tylko kilka tytulow, ktore przychodza w tej chwili na mysl:

death note, claymore, wszystkie filmy makoto shinkai, fullmetal alchemist (serial i film), elfen lied, air, kurau phantom memory.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
tsukiko
Stały Bywalec
Stały Bywalec


Liczba postów : 82
Age : 26
Registration date : 13/08/2007

PisanieTemat: Re: Anime   Wto Kwi 08, 2008 3:26 pm

a ja właśnie dzisiaj skończyłam oglądać Zero No Tsukaima... fajne według mnie ^^
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Misuzu
Super Usher
Super Usher


Liczba postów : 220
Age : 22
Localisation : Bledzianów
Registration date : 29/05/2007

PisanieTemat: Re: Anime   Nie Kwi 13, 2008 11:16 am

JA niedawno skonczylam Death Note! Miodzio rozplywam sie normalnie! POLECAM! Każdy musi to obejrzec xD
no Very Happy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://www.misuzu.mojeforum.net
tsukiko
Stały Bywalec
Stały Bywalec


Liczba postów : 82
Age : 26
Registration date : 13/08/2007

PisanieTemat: Re: Anime   Nie Kwi 13, 2008 6:59 pm

Misuzu napisał:
JA niedawno skonczylam Death Note! Miodzio rozplywam sie normalnie! POLECAM! Każdy musi to obejrzec xD
no Very Happy

o ja głupia... miałam Dath Note'a i jakimś dziwnym trafem nie udało się mi oglądnąć... no ale chyba bede musiała szybko naprawić ten błąd XD
a właśnie Misuzu... masz na myśli anime czy filmy ;>?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Naggaroth
Początkujący
Początkujący


Liczba postów : 49
Localisation : Gryfino
Registration date : 01/04/2008

PisanieTemat: Re: Anime   Pią Kwi 18, 2008 7:14 pm

Ja filmu jeszcze nie oglądałam, ale anime naprawdę polecam! Jedna z moich ulubionych Smile Jak się skończyło to nie wiedziałam co ze sobą zrobić Rolling Eyes
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Dango.! xd
Początkujący
Początkujący


Liczba postów : 43
Age : 21
Registration date : 29/07/2008

PisanieTemat: Re: Anime   Wto Lip 29, 2008 9:43 am

Moim ulubionym anime jest Bleach, Elfen Leid, a takze Zero no Tsukaima ;P
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
nanaka
V.I.P
V.I.P


Liczba postów : 1012
Age : 21
Registration date : 24/05/2008

PisanieTemat: Re: Anime   Czw Sie 28, 2008 6:48 pm

Dolaczam sie do posta Asami i chce jeszcze dodac Clannad, Futakoi, D.N.Angel no i Myself;Yourself... a i jeszcze Soul Eater oczywiscie...xD
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Molcia1994
Stały Bywalec
Stały Bywalec


Liczba postów : 79
Age : 22
Registration date : 18/06/2009

PisanieTemat: Re: Anime   Wto Cze 23, 2009 8:05 pm

Ja uwielbiam Vampire Knight ( Vampire Knight Guilty ) , Phantom i Death Note.
Łącznie oglądnęłam ponad 10 anime, ale te najbardziej przypadły mi do gustu;)
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Morphis
Początkujący
Początkujący


Liczba postów : 2
Age : 26
Registration date : 21/10/2009

PisanieTemat: Re: Anime   Sob Sty 23, 2010 1:56 pm

Moimi ulubionymi anime są Neon - ze względu na to, że jest chyba najtrudniejszym anime do zrozumienia a zarazem klasyką której nie wolno ominąć żadnemu oglądaczowi anime, następne to Death Note - ze względu na to że jest to najlepiej przemyślane anime jakie kiedykolwiek widziałem (a trochę tego było Smile ) no i na koniec jedna z fajniejszych komedii czyli GTO - Onizuka jest The Best Smile
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Yura-chan
Początkujący
Początkujący


Liczba postów : 9
Localisation : Warszawa
Registration date : 29/06/2010

PisanieTemat: Re: Anime   Czw Lip 01, 2010 1:35 pm

Gorąco popieram Morphisa - GTO rządzi!!! Kocham Eikichi'ego Onizuke i jego świetne zagrywki z przeciwnikami. I love you
Oprócz tego:
*Naruto
*Ouran High School Host Club
*Ladies versus Butlers

Poza tym zdarza mi się podejrzeć przez ramię mojego chłopaka Bleach'a czy Fair Tail'a Rolling Eyes
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Mikurusia :3
Extra Usher
Extra Usher


Liczba postów : 311
Age : 21
Localisation : Radom
Registration date : 29/05/2010

PisanieTemat: Re: Anime   Czw Lip 01, 2010 2:22 pm

VAMPIRE KNIGHT!!!!
Ten serial anime rządzi.
Równie dobrze uwielbiam Black Lagoon,oni wszyscy są spoko xD
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Milo
Dusza Towarzystwa
Dusza Towarzystwa


Liczba postów : 172
Age : 22
Localisation : Stoczek Łukowski
Registration date : 16/06/2010

PisanieTemat: Re: Anime   Pią Lip 16, 2010 4:31 pm

Kurushimi napisał:
VAMPIRE KNIGHT!!!!
Ten serial anime rządzi.
Równie dobrze uwielbiam Black Lagoon,oni wszyscy są spoko xD

Co prawda to nie jest moje ulubiona anime, nie łapie się nawet do pierwszej trójki ale zawsze miło wspominam oglądanie tego Wink No i pamiętam radość z mangi VK, to jest jedna z moich ulubionych w kolekcji

Misuzu napisał:
JA niedawno skonczylam Death Note! Miodzio rozplywam sie normalnie! POLECAM! Każdy musi to obejrzec xD
no Very Happy
Prawda, świetne jest, a jak trafi swój na swego.. mam na myśli osoby co są podobne do bohaterów :p bo np. znajoma z forum uznała, że niektórzy tam są dziwni i wyglądają na dzieci z autyzmem :p a ja na to, że wiele zachować mam podobne np. do L lub Neara o.o

A dziś zamówiłam sobie 12 tomów Death Note Wink to będzie najbardziej wartościowa manga w mojej kolekcji :3
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://www.milo.mylog.pl
Mikurusia :3
Extra Usher
Extra Usher


Liczba postów : 311
Age : 21
Localisation : Radom
Registration date : 29/05/2010

PisanieTemat: Re: Anime   Sob Lip 17, 2010 8:18 am

Nie przepadam z DN . A może dlatego że nie lubię Misy ? Nie wiem. A ostatnio zaczęłam lubić DMC anime , niezłe to jest. Polecam ! Wink
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Anime   Today at 4:24 am

Powrót do góry Go down
 
Anime
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 3Idź do strony : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Anime

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
...::: Japan Club :::... :: Manga & Anime-
Skocz do: