...::: Japan Club :::...

Najlepsze Forum O Japonii ! Najlepsze tematy , najlepsi użytkownicy :) Odkryj na nowo Kraj Kwitniącej Wiśni razem z Japan Club ! Zapraszam !!!
 
IndeksFAQSzukajRejestracjaUżytkownicyGrupyZaloguj

Share | 
 

 Koike Teppei

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2
AutorWiadomość
tsukiko
Stały Bywalec
Stały Bywalec


Liczba postów : 82
Age : 26
Registration date : 13/08/2007

PisanieTemat: Re: Koike Teppei   Sob Lut 02, 2008 3:02 pm

ja też się nie zgadzam na takie traktowanie...
no ale pewnie fajnie było by się takim biedakiem zaopiekować XD

Gokusen2 to serial... jesli chodzi o polskie napisy to nie wiem czy są, ale z angielskimi na 100% znajdziesz

ale za to wiem gdzie można znaleźć "Lovely Complex" z polskimi subami Smile
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Misuzu
Super Usher
Super Usher


Liczba postów : 220
Age : 22
Localisation : Bledzianów
Registration date : 29/05/2007

PisanieTemat: Re: Koike Teppei   Sob Lut 02, 2008 3:24 pm

zaopiekować... m,m,m,m,m,m,m,m chciałoby sie Very Happy

łe z agnielskimi to nie chce Razz za mało znam ang. Razz
Ja Własnie skonczyłam oglądać Lovely Complex YAY! POLECAM! NAPRAWDE WARTO OBEJŻEĆ juz łzy w oczach trzymałam Rolling Eyes
Very Happy

ale mimo wszytko daj adres strony z Lovely Complex z polskimi subami (cokolwiek to znaczy xD)

Off-top: Ja to z natury tepa jestem to sie nie martwicie, ze ciagle pytania bede zadawała xD haha
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://www.misuzu.mojeforum.net
tsukiko
Stały Bywalec
Stały Bywalec


Liczba postów : 82
Age : 26
Registration date : 13/08/2007

PisanieTemat: Re: Koike Teppei   Sob Lut 02, 2008 5:37 pm

polskie suby=polskie napisy

http://hanakuori.f0ra.info/ trzeba się zalogować... żeby tam znaleźć link do ściągania trzeba w tym temacie zostawić notke...
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sehaenne
Początkujący
Początkujący


Liczba postów : 28
Age : 26
Localisation : Puławy
Registration date : 10/09/2007

PisanieTemat: Re: Koike Teppei   Czw Paź 02, 2008 4:36 pm

He he ja Go głównie kojarze z "Dragon Zakura" (też drama), nom takiego słodziaka grałVery Happy Niby Yamap to główny bohater, ale Koike świetnie zagrał swoją rolę Very Happy w anime to odrazu poznałam że to On Wink (co ukrywać ma bardzo charakterystyczną barwę głosu) hyhyhy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Dusiafan
Początkujący
Początkujący


Liczba postów : 1
Registration date : 21/01/2010

PisanieTemat: Re: Koike Teppei   Czw Sty 21, 2010 4:00 pm

ach.... pierwsza drama, którą obejrzałam z teppei'em w roli to Lovely Complex ^^ a potem Dragon Zakura ^^ W Dragon zakura miał zawalistą ta grzywkę x D i trzeba przyznać Teppei jest wyższy ode mnie [ i to dość wyższy x D]
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
efree
V.I.P
V.I.P


Liczba postów : 1171
Registration date : 28/03/2009

PisanieTemat: Re: Koike Teppei   Wto Mar 02, 2010 7:27 pm

hmm prawdę mówiąc to juz ledwo co pamietam tą drame
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Koike Teppei   Today at 8:37 am

Powrót do góry Go down
 
Koike Teppei
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 2 z 2Idź do strony : Previous  1, 2

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
...::: Japan Club :::... :: Japończycy-
Skocz do: